.
  • Contact
    ▲
    • Contact en locatie
    • Inschrijven
    • Klachtenregeling
  • Praktijk info
    ▼
    • Team
    • Doktersassistente
    • Praktijkondersteuner GGZ (POH-GGZ)
    • Praktijkondersteuner Somatiek (POH-S)
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Coronavirus COVID-19
  • Kosten
  • Medische verklaring
  • Reizigersadvies
  • LSP
  • Overige diensten
    ▼
    • Medisch specialisten
    • Bloedprikken
    • Fysiotherapie
    • Zuidas Apotheek
  • Handige links

Zuidas Huisartsen

Klachtenregeling

Wij willen u graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks de goede intenties en inspanningen van onze medewerkers kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij nodigen u uit om dat met ons te bespreken. Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u in vertrouwen contact opnemen met onze praktijkmanager Merel Wansink.

Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke en onpartijdige klachtencommissie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Op de website www.skge.nl kunt u een klachtenformulier invullen waarna de klachtenfunctionaris contact met u opneemt. 

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.

powered by andrejski